30 Mayıs 2012 Çarşamba

SONBAHAR GÜNÜ MEKTUP

İntikam alır gibi yürüyordun. Bir şeyler eksik kalmış bir şeyler yolunda gitmemiş bir tek sen yolunda gidiyormuşsun, çok gerekli nedenlerin varmış bu kadar sert yürümekte. Az zamanda çok işler başaracak. Kimileri dans eder gibi yan basarak ilerliyor, dertleri mi yok nedir?

Bekliyordun beni, öylesine birşeylerle oyalanıp durdun. Sen oyalan birileri gelecek biliyorsun belki saat kaç oldu gelmedi terbiyesiz diyorsun. Neyse ki bu akşamda bir amacın var. Beni görünce gülümsedin.

Bekleyen kaybediyordu oysa, kaçarken yaşamaktan. Sen kaybetmediğini biliyorsun. Beklemeye değecek bir şey mi bulmuştun?

Hımmm aslında öylesineymiş, mişler biriktiriyorken dünya yaşadıkların gerçek olmuşlar. Tüketirken öylesine bir bakmışsın alışkanlıkların olmuş. Anlamadıklarına düşman olmuşsun. Bir yandan sevmişsin hissetmişsin ama kabullenememişsin. Söylenip durmuşsun, kovalamışsın gitmemiş. Belki sen yıllarca içip içip rahatladın, kızdın, üzüldün. Sonra sadece içtin.

Arkadaşlarım delirdi, onlara sahip çıkmaya çalıştım, cinayetler işlendi, para için etini kesip sattılar delilerin. içimdeki köpeği sevdim nasıl yaşatacağımı düşündüm. Uykularım bunlarla bölündü haftalardır.

Kalabalıklara karışmadan önce uykumu almış olsam. Bu sabah da bir şeyler eksik. Huzurlu bir İstanbul arıyor insan. Kapılar, sokaklar kapanıyor ardımdan.


Her şeyi kaybedeceğim. Eşyalar gitsin, arkadaşlar, ev. Kaybederek yok olmayacağımı da biliyorum.

Sıfır gibi yok sayıyor her şeyi. Aslında var.

Hiç yorum yok: